Dobrá SEO agentúra o vás musí vedieť všetko

on

SEO agentúra, ktorá vám bez jedinej otázky o vašom podnikaní vystaví faktúru a oznámi, že optimalizácia je úspešne vykonaná, nie je dobrá agentúra. Ako sa niečo také dá povedať s absolútnou istotou? Pretože SEO musí byť šité na mieru. Inak nemá zmysel a ide len o vyhodené peniaze.    Muž v košeli a dioptrických okuliaroch pracuje na notebooku
 
Od prvého do posledného detailu
 
Pred tým, ako sa SEO agentúra pustí do samotnej optimalizácie vášho webu, musí vedieť absolútne všetko o tom, čo predávate, o čom píšete alebo čo točíte. Nejde len o to, aby si nejaký SEO špecialista pozrel vaše webové stránky. V rámci tejto spolupráce musí ísť o dokonalú symbiózu a pochopenie. Pred tým, ako o vás niekto začne písať alebo začne tvoriť obsah na váš web, by mal presne pochopiť vaše ciele, a to ako v podnikaní, tak v SEO optimalizácii.    
 
SEO nie je len o návštevnosti
 
Mnohé agentúry pristupujú k optimalizácii ako k práci za pásom. Vyhodnotiť správne kľúčové slová, nájsť weby na spätné odkazy, napísať, umiestniť a potom to isté odznova. Áno, v teoretickej rovine to takto môže fungovať. Keďže v teoretickej rovine však nefunguje skoro nič, nebude takto fungovať ani vaša SEO optimalizácia. Každý text, každá webová stránka, každá firma a každý človek, potrebuje špeciálny prístup a postup. Preto si pri výbere agentúry dávajte vždy pozor na to, aby ste sa v tomto smere pochopili.    Žena s nalakovanými nechtami píše na notebooku, kde má zapnutý Google
 
Podozrivo hladký priebeh
 
Ak si v agentúre dohodnete svoje prvé stretnutie a už o pár minút budete vedieť čo presne agentúra v rámci vášho SEO urobí, nie je to najlepšie znamenie dobrej spolupráce a zodpovednej agentúry. Omnoho lepším znamením je skôr to, keď na prvom stretnutí sedíte hodinu či dve a dostávate stovky, na prvý pohľad, nepodstatných otázok. Tato môžete mať aspoň malú istotu, že daný ľudia vedia o tom, že SEO potrebuje naozaj osobitý prístup a mnoho informácii na začiatok.