Google pridal nepríjemné ikony na vyhľadávanie

on

Google pridal tento týždeň do svojich výsledkov vyhľadávania drobné ikony favicon z nejakého dôvodu, čím vytvoril viac neporiadku v tom, čo bývalo rozhranie, a zdanlivo bez zlepšenia výsledkov alebo užívateľského komfortu. Organizácia tvrdí, že je súčasťou plánu objasniť, odkiaľ informácie pochádzajú.
Ak chcete urobiť predstavu o tom, aká minimálna je zmena, vyzerá to tak, ako to vyzeralo, keď organizácia minulý rok urobila ten istý zážitok z prehliadania telefónov.Google ilustrácia.jpg
Organizácia tweetovala, že zmena výsledkov na počítači sa objavila tento týždeň, „pomáha hľadajúcim lepšie pochopiť, odkiaľ informácie pochádzajú, ľahšie skenovať výsledky vyhľadávania na mobilnom telefóne. Prehliadač od minulého roku, vyhlásenie spoločnpsto sa nezaoberá tým, aké úspešné alebo irelevantné môžu mať favicon pre mobilných používateľov.
Keď gigant prvýkrát spustil vyhľadávač, tak bol takmer prázdny a mali minimalistické výsledky a boli mimoriadne vítanou zmenou v porovnaní s detektívmi na iných domovských stránkach vyhľadávania v tom čase. Pridaním faviconov výsledky vyhľadávania vyzerajú trochu rozmarne, a ak si myslíme, že používateľom Facebooku, ktorí nevedia určiť seriózny spravodajský zdroj z obľúbeného blogu ich rasistického strýca, budú na stránkach pomáhať malé obrázky.Google prehliadač.png
Gigant však pri vyhľadávaní často robí zmeny, ktoré skutočne zlepšujú dojem používateľa alebo výsledky. V posledných niekoľkých mesiacoch gigantická organizácia zmenila svoj vyhľadávací algoritmus, takže nevidí dopyt ako „sáčok slov“, zlepšila svoje výsledky tak, aby uprednostňovala seriózne spravodajské zdroje, a dokonca pridala rozšírené výsledky reality pre používateľov.
Ak vás nové loga vo výsledkoch zaujímajú, gigant poskytol pokyny, ako zmeniť alebo pridať FV do výsledkov prehľadania pre tých, ktorí to nevedia. Lifehacker tiež poskytol pokyny, ako aplikovať filtre na zrušenie nezmyslov FV a vrátiť sa späť k tomu, ako vyzerali výsledky prehľadania. Môžete sa rozhodnúť, ktorý postup je užitočnejší.